keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Pitihän minunkin kun kerran muutkin...



Vuosia olen seurannut leipomisesta, sisustuksesta, muodista, laihdutuksesta ja perhe-elämästä kertovia blogeja. Jäänyt niihin koukkuun ja myötäelänyt bloggaajien iloissa ja suruissa.
Ja siitä se ajatus sitten lähtikin,pitäisikö minunkin?!
Ennen tätä päivää,se on jäänytkin vain ajatuksen tasolle.

Olen pohtinut, haluanko tehdä elämästäni julkista,haluanko julkisen vai suljetun,vain tietyille ihmisille tarkoitetun, blogin? Haluanko paljastaa kasvoni ja elämäni kaikkien arvioitaviksi ja arvosteltaviksi?

Olen tutustunut internetin ihmeellisessä maailmassa bloggaamisen perusteisiin,ohjeisiin kuinka blogata ja mikä blogialusta tulisi valita.Mistä kirjoittaisin ja miksi?!Olisiko minulla mitään annettavaa lukijoille?

Mutta tässä mä seison,odotusta rinnassa,uteliaana näkemään mitä tulevaisuus tuo tullessaan...




p.s Jos jollain on postausideoita tai toiveita mistä tahtositte mun kirjoittavan,  niin laittakoon viestiä sähköpostiini puoletriikasta@gmail.com tai kommentoi tähän postaukseen.

2 kommenttia:

  1. Kiitti, Riikka! Osaat kirjoittaa just hyvin. Asiallista tekstiä. Kiva kun kerroit mulle blogistasi. T. A-M N :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,että olet käynyt piipahtamassa blogissa ja jättänyt kommentinkin! :)

      Poista